Welcome to our support center
In order to give you better service, we have established this online customer care center. From this center, you can submit new requests, view the status of your pending requests and possibly add a comment, or look through our Frequently Asked Questions database.To create a new request, simply click the "New request" link. If you would like to view one of your pending or old requests, you have to log in with your user name and password first. If you do not remember your password, click the "Forgot password?" link, and your password will be sent to your email address.
If you are not registered with our customer care center, please click the "Register with us" link. After you have completed the registration, you can log into the system.
If you wish to search through our Frequently Asked Questions database, simply click the "FAQ" link.
We hope you will find our customer care center useful.
Most popular questions:
- WinTid App
- Konveretering mellom minutter og hundredeler
- Delvis syk / gradert sykemelding
- WinTid - Teknisk oppbygning
- Hvordan endrer man saldo på en person / resultatkorreksjon
- Hvordan korrigerer man et resultat i WinTid web
- Det har blitt satt feil sluttdato på ansatt
- Serverfeil i programmet /. Kjøretidsfeil
- Server Error in '/' Application Runtime Error
- Identity does not include any roles for minWinTid
Latest questions:
- Spørsmål om tilgjengelige jobbkoder på stemplingsur
- Server Error in '/' Application Runtime Error
- Identity does not include any roles for minWinTid
- Maksimalt antall ansatte nådd for gjeldende lisens
- Tillegg følger ikke med når jeg kopierer skjema
- Hvorfor har ferien blitt avbrutt etter stempling
- Feilmelding - Ansattnummer finnes fra før
- Får ikke tilgang til websiden
- Avrunding av fleksitid hvert kvartal
- Slette brukere under Administrative som ikke registrerer egen tid
- Ny ansatt får feilmelding ved pålogging / ikke tilgang til dette programmet
- Feilmelding - Sletting av ansatt (ansattnummer) feilet.
- Feilmelding - SSL Security error
- Feilmelding - SQL Server parameter/bScale in DBPARAMBINDINFO/column scale
- Feilmelding - Server Error in '/' Application
- Feilmelding - Upgrade has not been performed correctly. Notify support.
- Feilmelding - Manager with employee Id (number) not found
- Feilmelding - Advarsel: Klarte ikke utføre beregning av dagen.
- Feilmelding - __default
- Feilmelding - Cannot insert the value NULL into column 'job_addition_enabled'