Welcome to our support center
In order to give you better service, we have established this online customer care center. From this center, you can submit new requests, view the status of your pending requests and possibly add a comment, or look through our Frequently Asked Questions database.To create a new request, simply click the "New request" link. If you would like to view one of your pending or old requests, you have to log in with your user name and password first. If you do not remember your password, click the "Forgot password?" link, and your password will be sent to your email address.
If you are not registered with our customer care center, please click the "Register with us" link. After you have completed the registration, you can log into the system.
If you wish to search through our Frequently Asked Questions database, simply click the "FAQ" link.
We hope you will find our customer care center useful.
Most popular questions:
- WinTid App
- Konveretering mellom minutter og hundredeler
- Delvis syk / gradert sykemelding
- Hvordan endrer man saldo på en person / resultatkorreksjon
- Hvordan korrigerer man et resultat i WinTid web
- Det har blitt satt feil sluttdato på ansatt
- Feilmelding - Upgrade has not been performed correctly. Notify support.
- Server Error in '/' Application Runtime Error
- Får ikke tilgang til WinTid
- Identity does not include any roles for minWinTid
Latest questions:
- Får ikke tilgang til WinTid
- Spørsmål om tilgjengelige jobbkoder på stemplingsur
- Hvorfor har ferien blitt avbrutt etter stempling
- Registrere sykmelding ved autostempling
- Dato for når de ansatte var sist aktiv med stemplinger
- Maksimalt antall ansatte nådd for gjeldende lisens
- Ny ansatt får feilmelding ved pålogging / ikke tilgang til dette programmet
- Feilmelding - Cannot insert the value NULL into column 'job_addition_enabled'
- Feilmelding - Minst to stemplinger på samme dato og klokkeslett
- Feilmelding - Object referance not set to an instance of an object
- Feilmelding - Rest må være null for alle dager
- Feilmelding - Klarte ikke å lagre alle data for valgt element. Hvis feilen vedvarer kontakt systemadministrator
- Feilmelding - Den første registreringen på dagen er ikke gyldig sammenlignet med den foregående i databasen
- Ansatt ser ikke sin saldo i Registreringsbildet
- Visning av lønnsrapport
- Slette cookies/informasjonskapsler/caches/nettlesingsdata
- Konveretering mellom minutter og hundredeler
- Avrunding av fleksitid hvert kvartal
- Det har blitt satt feil sluttdato på ansatt
- Delvis syk / gradert sykemelding