WinTid kundesenter
Velkommen til WinTid kundesenter på nettet
For å kunne yte bedre service har vi opprettet et kundesenter på Internett. Her kan du registrere nye saker, sjekke status på tidligere registrerte saker eller søke i kunnskapsdatabasen vår.Hvis du vil registrere en sak, klikker du på Ny sak. Hvis du vil sjekke status på saker du tidligere har registrert, må du logge deg inn først. Hvis du har glemt passordet ditt, kan du få det tilsendt til din registrerte e-postadresse ved å klikke på Glemt passord?.
Hvis du ikke er registrert, kan du klikke på Registrer deg. Etter registreringen kan du logge deg inn umiddelbart.
Hvis du vil søke i vår database med vanlige spørsmål, klikker du på FAQ.
Vi håper du får nytte av vårt kundesenter!
Alle hverdager
08:00 - 16:00
08:00 - 16:00
22577100
Mest populære spørsmål:
- WinTid App
- Konveretering mellom minutter og hundredeler
- Delvis syk / gradert sykemelding
- Hvordan korrigerer man et resultat i WinTid web
- Hvordan endrer man saldo på en person / resultatkorreksjon
- Det har blitt satt feil sluttdato på ansatt
- Feilmelding - Upgrade has not been performed correctly. Notify support.
- Får ikke tilgang til WinTid
- Server Error in '/' Application Runtime Error
- Identity does not include any roles for minWinTid
Siste spørsmål:
- Får ikke tilgang til WinTid
- Spørsmål om tilgjengelige jobbkoder på stemplingsur
- Hvorfor har ferien blitt avbrutt etter stempling
- Registrere sykmelding ved autostempling
- Dato for når de ansatte var sist aktiv med stemplinger
- Maksimalt antall ansatte nådd for gjeldende lisens
- Ny ansatt får feilmelding ved pålogging / ikke tilgang til dette programmet
- Feilmelding - Cannot insert the value NULL into column 'job_addition_enabled'
- Feilmelding - Minst to stemplinger på samme dato og klokkeslett
- Feilmelding - Object referance not set to an instance of an object
- Feilmelding - Rest må være null for alle dager
- Feilmelding - Klarte ikke å lagre alle data for valgt element. Hvis feilen vedvarer kontakt systemadministrator
- Feilmelding - Den første registreringen på dagen er ikke gyldig sammenlignet med den foregående i databasen
- Ansatt ser ikke sin saldo i Registreringsbildet
- Visning av lønnsrapport
- Slette cookies/informasjonskapsler/caches/nettlesingsdata
- Konveretering mellom minutter og hundredeler
- Avrunding av fleksitid hvert kvartal
- Det har blitt satt feil sluttdato på ansatt
- Delvis syk / gradert sykemelding