=
Top Norge minWinTid  
Search

Slette nettleserdata (informasjonskapsler/cookies)

Last changed 2022-03-16
Please rate here
  -  

Question

Kommer ikke inn i minWinTid.

 

 


Answer

Sikkerhetsinnstillinger i nettlesere kan medføre problem med innlogging i minWinTid. Det kan eksempelvis oppstå etter oppgradering av minWintid eller oppdatering av nettleser eller windows patcher.
 

Ovenfor finner du lenker til mer detaljert beskrivelse for ulike nettlesere. Velg lenken som tilsvarer nettleseren du benytter. Er du godt kjent med nettleserdata holder det å lese teksten nedenfor.


1.     Åpne din nettleser


2.     Gå til innstillinger eller bruk hurtigkommando Ctrl+Shift+Delete


3.     I Tidsperiode/Time range skal du velge Alle datoer/All time. Sjekk at Tøm/slett cache/nettleserdata og cookies/informasjonskapsler er markert


4.     Lukk og start nettleseren på nytt


5.     Nå burde alt fungere fint!
 

Dersom du ikke klarer å løse problemet med informasjonen på denne siden (eller lenkene øverst), så kan du ta kontakt med lokal IT for videre bistand.

Powered by SuperOffice