=
Topp  
Search
Stikkord: Sluttdato  Ansatt  tom  dato  ansatt  t.o.m.  dato 

Det har blitt satt feil sluttdato på ansatt

Sist endret 2023-11-21
Stem her
  -  

Spørsmål

Hei

 

Det ble ved en feil satt en sluttdato på ansatt. All data fra xx.xx.xxxx har derfor blitt borte.

Kan dette på noe vis hentes tilbake?

 

 


Svar

Hei

Det er ingen funksjon i Wintid for å legge tilbake komplette tidsdata på en ansatt som man har satt feil sluttdato på.

1.Det finnes 3 fremgangsmåter for å få tak i resultater og tidsdata på en ansatt fra en wintid backup.

1. IT hos dere kan sette opp en testmiljø med en backup fra WinTid. Da kan dere selv hente ut de aktuelle data på den ansatte. Vi vil da fakturere for ev. teknisk bistand vedrørende dette hvis det er behov for det.

2. Et annet alternativ er at dere kan overføre en backup til oss via ftp og vi kan restore denne hos oss. Vi kan da hente ut timelister som dere kan bruke for å punche inn stemplinger og eller akkumulerte saldoer på siste beregnede dag. Saldo kan legges inn igjen på den ansatte som en resultatkorreksjon. Dette er fakturerbart oppdrag på ca 1 time. Backup må være før dato ble endret.
Legger med en oppskrift nederst hvis dere overfører backup av WinTid databasen til oss i denne forbindelse:

3. Et tredje alternativ er at dere kan overføre en backup til oss via ftp og vi kan restore denne hos oss. Vi henter ut stemplinger som kan gjenopprettes i produksjon. Ev korreksjoner vil ikke bli tatt med. Dette er fakturerbart oppdrag på 2 timer.

 

Dersom punkt 2 eller 3 blir aktuelt:

Vi trenger hele wintid-databasen overført til oss fra et dato før sluttdato på ansatt ble lagt inn.


Dette kan IT-drift/It-driftspartner bistå med å utføre.

 

Med vennlig hilsen

WinTid support

Brukerdokumentasjon og annen info finner du her https://www.wintid.no/dokumentasjon/

 

 

        

Powered by SuperOffice